onsdag den 8. september 2010

Kom indenfor

I dag , efter at ha' arbejdet effektivt på mit arbejde , kom jeg forbi boghandlen . Han havde et tilbud jeg ikke kunne afslå , selvom det jo nok var farverne der fik min fulde opmærksomhed . Der stod de - på rad og række , mapperne i Vilma farver. Jeg var ikke sen til at hive 8 stks. ned fra hylden. Hjemme kunne jeg konstanter med stor tilfredshed , at det slet ikke var et dårligt køb , faktisk var jeg så tilfreds at jeg må eje nogle flere .

Mapperne fylder godt med gode opskrifter , og de ser nydelige ud. Imorgen må  jeg afsted igen , først efter mapper, men også efter en pakke fra Lena .Post havde været her , men ak , arbejdet forhindrede mig i at være hjemme til at modtage . Jeg glæder mig , egentlig syntes jeg at mit liv er fyldt med glæder , de store og de små .

Hov , tak for respons på mit forrige indlæg og alle indlæg overhovedet , man bliver bare SÅ glad når andre tager del i glæden ved at skabe og  modtage .

10000 tak og skumbananer til alle.....








                                                                                                            



                                                                                                                                                                                                                                                 

10 kommentarer:

Namaste (jeo74) sagde ...

For noen hærlige farger!!!
Jeg kan godt forstå at du måtte eie noen av dem ja!! Og så er det jo noe man virkelig har bruk for ;o)

Takker samtidig for koselig mail i dag :o)

Ulla-Bella sagde ...

Vakkert - de er helt perfekte!

Snertne sneller og små nøster sagde ...

For noen herlige permer - skjønner veldig godt at du ikke kunne motstå dem ;-) Det hadde sikkert ikke jeg klart heller... Og kjekt med orden i sysakene :-)

Ha en flott kveld og klem fra Siv

Tovepia sagde ...

For et herlig og fargerikt system du har fått!..morsommere å rydde når fargene er der;)
nyt kvelden og klem;)

Rigmor sagde ...

friskt og stilig!!!! Blir jo glad av å se oppskrifter oppbevart slik!!!

Sidselsidserk sagde ...

Ja, dette var Vilma-farger!! Flott at du har orden i sakerne - det liker jeg:-)

Daria sagde ...

ja den bruker jeg å høre hver gang jeg går forbi en garnbutikk:)det forklarer garn lagret,men dine permer var så fine og en fin løsning,tror jeg skal besøke min lokale bokhandel i morgen se hvem som vil bli med meg hjem:)

kos deg så masse i disse høst dager:)

Astrid sagde ...

Tack!
Det är så härligt att få snälla kommentarer.
Vilka fina färger! Det är roligare med ordning och reda när det är vackert dessutom :D

Helvigs strikkehjørne sagde ...

Whauu det er da nogle flotte farver....

G-Anette sagde ...

Ja DET var flotte Vilma-permer! Skjønner godt du måtte kjøpe alle ;) Og for ett system du har. Mine mønstre ligger litt rundt omkring de :)

Ha en fin kveld Vilma

Klem