fredag den 10. september 2010

Norge & Snehvide og de 7 små dværge

Hvad har de med hinanden at gøre..?  Ikke en pind ,og dog.....

Norge : I går hentede jeg pakke fra Lena , Lena som bor i Norge har sendt mig noget vidunderligt garn og en nydelig kop . Garn skal bruges til strømper - rag strømper tænker jeg , har altid ønsket mig sådan nogle , nu kan jeg jo passende strikke dem selv . Kop er taget i brug her til morgen , kaffen blev ikke dårligere deraf :-))) 100000 tak Lena , jeg er superglad og min fredag blev lige pludselig meget bedre :-))

Så til Snehvide :  På vej til posthus kommer jeg forbi en hobby forretning , har aldrig været derinde , men jeg skulle bruge nogle englehoveder i glansbilleder og tænkte at jeg kunne finde dem der . Der var ikke skygge af et hovede , men derimod dvælede mine øjne længe ved glansbilledet af Snehvide og de syv små dværge . Aner ikke hvad jeg skal bruge det til , men jeg måtte eje Snehvide , om ikke andet kan hun og dværgene ligge til pynt på skrivebord , ren fryd for øjet er det :-))

God weekend og energi til alle :-)





























15 kommentarer:

lena sagde ...

Så hyggelig at du likte koppen og garnet!

Citronmoster sagde ...

Glæder mig til at se dine ragsokker. Fedt glansbilled. Nu er jeg blevet mega nysgerrig, hvad skal du bruge englehoveder til??? Måske jeg har nogen på lager hvis du ikke finder :-)

Fru Kahr sagde ...

Hvor hyggeligt med sådan en pakke - det er da en god start på weekenden:-)

Vilma sagde ...

Citron : Skal lave nogle 'alternative' engle , skal kun bruge deres hoveder , krop består af bølgepap med påsyede knapper og korssting !!!! Lyder det ik vildt??? haha , hår er garrester og vinger : cellofan , ben og arme : klippet ud af gamle postkort.Knus


Lena : En lykkelig fredag :-))

Fru Kahr : det er slet ikke så dårligt :-))

Vilma sagde ...

Citron og andre : det er den her , kig på november
http://www.skalshaandarbejdsskole.dk/salg/kalender/kalender1.html

Anita Tørmoen sagde ...

Fint å få en slik gave:) Snehvit-kortet var flott, og jeg forstår godt at du måtte ha det:)

Helvigs strikkehjørne sagde ...

Dejlig med sådan en pakke...rigtig god weekend.

Daria sagde ...

så heldig du er:)det garnet er iallefall slitesterk,jeg har strikket et par enkle sokker til min mann med den og han har hatt di i snart 3 år,og vanligvis har sokkene hans et gjennomsnitts alder på 4-5 mnd(han bruker de i arbeidsko)

hisae sagde ...

Flott gave, nå blir det raggsokker. Nydelig glansbilde

Snertne sneller og små nøster sagde ...

Noen ganger er det bare sånn at man rett og slett bare må ha det, og det er nok en grunn til det - den har bare ikke kommet enda ;-)

Ha ei riktig god helg, og klem fra Siv

Tovepia sagde ...

Dette var jo rene eventyret!
Vi får vel se hvorfor du kjøpte de lekre glansbildene:D
kos deg i helga og klem fra meg;)

Kerstin sagde ...

Blir lite avundsjuk på snövit....
Kan tänka mig att de kan bli till en underbar ???? Ha en go fredag !

Emmy sagde ...

Hvor er det et fint ark med glansbilleder, kan godt forstå du måtte eje "Snehvide og de 7 små dværge".

Sikke en fin pakke der kom til dig med posten med garn og en skøn kaffekop :)

Unknown sagde ...

Hmmm, jeg var da sikker på at jeg allerede hadde kommentert på dette flotte innlegget ditt...

Søte Snehvit og søteste du!!
Tusen takk for støtte i forbindelse med gårsdagens innlegg!! Det varmet vet du :o)

Nå har jeg skrevet om Bloggtreffet, og benyttet sjansen til å skryte litt av deg.

Håper det går bra? :o)

God helg videre godeste du!!

Vilma sagde ...

Ulla : Ja , det bad nærmest om at blive købt :-))

Helvig : Nemlig , man bliver glad :-)

Daria : Det ser også slidstærkt ud, garnet :-)

Hisae : Tak ven :-)

Siw : Du har så evig ret , der er en mening med det :-)

Tovepia : Eventyr ja , haha , det havde jeg ikke lige tænkt på :-)

Emmy : Tak Emmy , glansbilledet Måtte jeg eje , og garn & kop forskønnede lige min fredag :-)

Kerstin : hahaha , den var god , har du en ide ?

Namaste : Jeg har set , jeg er rørt :-)