onsdag den 4. august 2010

Hængeparti....

For snart en rum tid siden modtog jeg en pakke fra Renee i Sverige indeholdende 2 nøgler strømpegarn samt chokolade . Jeg havde tilmeldt mig Stickamera Garn & Chokolade bytte . Renee må ha været inde og kigge på min blog , for hun sendte mig glade farver at strikke med :-)) Desværre har jeg spist chokoladen , den er derfor ikke med på billedet . Tusinde tak Renee for den fine pakke . Renee har desværre ingen blog , derfor intet link dertil .

















Jeg havde også tilmeldt mig Garn & Kop bytte , jeg fik en pakke fra Susanna i Sverige . Pakken indeholdte 3 nøgler fint garn fra Drops , de 2 af nøglerne skal anvendes til et sjal . Ydermere en fin grøn kop med matchende dækkeserviet . Koppen  drikker jeg af hver dag , gerne med den te der er nævnt i indlægget længere nede :-)) Tusinde tak til Susanna , som er så flink til at strikke katte :-))
















Endelig deltog jeg også i Garn & Te bytte , fra Kerstin i Sverige modtog jeg fint håndfarvet garn herfra
samt 2 poser te , som dufter af svensk sommer:-)) . Jeg prøve strikker af garnet , derfor er hele fedet ikke med på billedet . Tusinde tak til Kerstin som er flink til at strikke sjaler :-)
















Jeg har forlængst takket Renee , Susanna og Kerstin på behørig vis , har bare været en dovenlars til at få det fotograferet og lagt på blog .

God aften og lakridspiber til alle :-))

9 kommentarer:

Tovepia sagde ...

Så heldig du har vært!! Herlige saker og flott garn du har fått i posten. Så hyggelig med slike gaver som "ramler" inn;)

Kos deg denne kvelden og klem fra meg;)

Hygge-Strik sagde ...

Dejlige sager du har fået byttet dig frem til. Smukke farver.

Kerstin sagde ...

Vilken snygg skål med hortensia du har i bakgrunden, blir lite avundsjuk på den.Trist att du inte hittade något garn i Malmö, men det finns nästan ingen bra garnbutik.Men nästa gång du åker hit så kolla in Fröken Garn på Kungsgatan.Kommentera på min blogg så skall jag ge dig vägbeskrivning. Kul att du hittade något att handla när du var på besök.//Kerstin

Sidselsidserk sagde ...

Så morsomt! Du har mottatt mye fint garn så jeg gleder meg til å se hva du får ut av det:-)

G-Anette sagde ...

Oj, her var det mange deilige farger! Gleder meg til å se ferdige produkter av dem ;) Det sokkegarnet var nydelig!

Elins Strikkeri sagde ...

Det var mange fine pakker du har fått i posten, kjekt med slik post!! Vert nok masse fint av dette, ha ein god dag:))

Fidus sagde ...

Flotte pakker! Jeg storgleder meg til å ta din pakke i bruk. Livet tar mye tid om dagen,og det er unger som har prioritet . Men, pakken ligger der, til stor glede for meg. Det var så hyggelig å få en ekstra oppmerksomhet fra deg, jeg har ordentllig kost meg emd tanken på at du sendte pakken, og ikke minst det herlige garnet. Jeg kommer sterkere tilbake!

Vilma sagde ...

Fidus , kære ven , bare tag det helt roligt , alting til sin tid :-))

me sagde ...

Super god idé med bytte, hvordan har du meldt deg til garn + kop bytte og garn + te bytte? Jeg vil også med på dette :)