torsdag den 5. august 2010

Uden knopper...

Jeg er let at begejstre , så da jeg så Annis Shawl  hos Kerstin  og  Anita  var der ikke langt til handling. Sjalet har en fornuftig størrelse og et beskedent lace mønster , noget der lige falder i min smag . Dog bøvlede jeg meget med de knopper som også indgår i opskriften , så meget at jeg til sidst undlod dem helt !!! Hvordan strikker man 7 masker vrang sammen ? Skal man anvende en særlig teknik , vil jeg da hjertens gerne vide det.  Sjalet er strikket af det håndfarvet garn jeg fik af Kerstin , jeg er meget fornøjet :-))  Har du lyst til at strikke det - med eller uden knopper , kan det hentes ganske gratis Her

15 kommentarer:

Tovepia sagde ...

Det var rålekkert i en flott farge!! Jeg liker de små sjalene...men trenger du sjal som går i shorts hele året:D

Kos deg i finværet og klem fra meg;)

Sidselsidserk sagde ...

Nydelig farge! - og hvem har vel bruk for knopper?
Ha en fortsatt finfin dag:-)

Hanne sagde ...

Vakkert :D

Elins Strikkeri sagde ...

Kjempeflott sjal i skjønn farge!! Minst like fint uten knopper,ha ein god kveld:)

Citronmoster sagde ...

Meget løse masker - eller 3 løs af 4. sammen og så de løse over?? Med eller uden knopper - smuk er det :-)

G-Anette sagde ...

Så nydelig, du er så flink å finne de vakreste farger! Ta en titt hos meg nå ;)

Veronica sagde ...

Herlig blåfarge, og flott sjal! Fantastisk arbeid!:)

hisae sagde ...

Nydelig sjal i flott blåfarge, takk for link

Lea sagde ...

Jeg er enig, det er en flot farve og et smukt sjal.

Anita Tørmoen sagde ...

Kjempefint sjal:)

Kerstin sagde ...

Vad snygg den blev,kul att du redan använt garnet

Mirdiz sagde ...

Det var et herlig sjal i en nydelig farge:)

Snertne sneller og små nøster sagde ...

Så utrolig fint det var - det der tror jeg faktisk at jeg skal strikke :-) Har kjøpt meg noe nydelig alpakkagarn som jeg skal strikke meg sjal av :-D

Ha en flott kveld og klem fra Siv

Emmy sagde ...

Hvor er det et fint sjal og farven er hel skøn :)

Anonym sagde ...

Det passer nemlig helt perfekt :-) Og bliver brugt hver dag! Linda