fredag den 1. april 2011

Fem heldiggrise

Så blev det 1 April og tid til lotteri . Følgende kan nu  kalde sig heldiggrise :-):

  1. Rigmor med bloggen En strikkers hule , har vundet garn og hæfte
  2. Anne med bloggen A's ALMANAKK , har vundet garn og andet godt.
  3. Karen med bloggen Karens life , love , har vundet garn og andet godt
  4. Bettan med bloggen SYTANTEN , har vundet garn og andet godt
  5. Mette med bloggen mette b , har vundet garn og andet godt.
Tillykke med herlighederne og mange tak til ALLE der ville være med , det var overvældende , tak igen :-)
Heldiggrisene bedes sende deres adresser , så vil pakker nå ud til jer inden påske :-)

I mandags var jeg på mini blogtræf i København . Søde Siri havde sammen med sin mand taget turen fra Oslo til København . Vi havde sat hinanden i stævne ved garnbutik Sommerfuglen . Jeg ankom med et syskrin der med god vilje havde samme størrelse som en symaskine , skrin var gave til Siri . Manden så noget ængstelig ud da jeg gav Siri pakke , man kunne næsten læse hans tanker : ' Åhh nej , ikke een symaskine til.....' Jeg skyndte mig at sige at det ikke var en maskine , mand så straks meget lettet ud !!

Vi drak en kop kaffe ved cafe Europa og satte derefter næsen mod Sommerfuglen , mand var stadigvæk med .
Da vi nåede destinationen , forsvandt mand og vi var overladt til os selv i Aladins hule :-))

Hvis du besøger Siris Blog  kan du læse mere og se billeder både af os , skrin og sommerfuglen :-)

Tak Siri fordi jeg måtte møde dig og mand , det var en fornøjelse af de helt store :-)))))

Billede lånt fra rasmusillustration.dk

15 kommentarer:

Tovepia sagde ...

Tenker det var et trivelig møte!
Gratulerer til heldige vinnere!
Ha ei riktig god helg, klem fra meg;)

Karen sagde ...

Uh sikke et dejlig fredagsblogindlæg! :) Og nuttede grise hehe..

mette b sagde ...

Ja, jeg synes også det er skønt at være en heldiggris :)
Klem og god weekend,
mette

Unknown sagde ...

Ahh den som var den sjette heldiggrisen ;) Gratulerer til vinnerne, har lest de fleste før ;)

Snertne sneller og små nøster sagde ...

Gratulerer så mye til heldiggrisene :-) Kan tenke meg mannen til Siri fryktet en ny symaskin ja :-P Så det er på kafe Europa danske og norske bloggevenner møtes - det var der Megan og jeg satt også :-D Plutselig en dag kanskje vi møtes der også?? You'll never know :-))

God helg, Vilma - klem Siv

emblas-kanel sagde ...

Gratulerer til heldiggrisene! Ha en flott helg, Vilma.
Klem fra Eva :-)
(som kanskje skal på hytta i helga og henge opp en rød wiinbladplatte)

Siri @ Strikk og tøys sagde ...

Ser fram til neste gang vi møtes, Vilma!

Ah, kanskje vi skal ta Siv på ordet og arrangere et litt større bloggtreff på Kafe Europa ved høve :-)

Gratulerer så mye til heldige vinnere som får så flotte presanger!

Med ønsker om en riktig så god helg - klem

Rigmor sagde ...

OI!! JEG ER EN HELDIGGRIS!!! Tenke seg det da! Og jeg som egentlig aldri vinner noe! Super spennende rett og slett!!!
Vet ikke helt hvor du vil jeg skal sende adressen min til? Har du mail kanskje?

Ser virkelig ut som dere har kost dere i lag. ha en SUPER helg!!!

Rigmor sagde ...

ser man det, jeg fant det ut! Du har mail ;)

Bettan sagde ...

Tack!!! Jag blev så himla glad, jag har vunnit!!! Jag har skickat mejl med min adress. Trevlig helg. Kram sytanten

Anita Tørmoen sagde ...

Gratulerer til heldiggrisene:)

Komadyret sagde ...

Gratulerer til de heldige ;)

ANNEPÅLANDET sagde ...

Tenk at jeg vant! For et lykketreff!
jeg kan dessverre ikke finne epostadressen din?

Vilma sagde ...

Anne : klik på min profil , så kommer mail adresse :-)

Sidselsidserk sagde ...

Gratulerer til vinnerne! Ønsker deg ei fin vårhelg:-)