fredag den 8. april 2011

En lille fredagssysel

Inden jeg om snart går i gang med de norske trøjer fik jeg lige lyst til at hækle denne babushka.
Umiddelbart tænker man at det da ingen tid kan tage , herregud en lille dukke...Det har taget mig det meste af dagen og jeg husker nu hvorfor jeg aldrig har haft trang til disse små projekter: det er noget småtteri at sidde med  og det tager altså tid . Ville ha' hæklet to , men ikke om jeg gider ...

DIY på baushka har jeg fundet hos Tusindfryd

Glad weekend & påskeæg til alle

20 kommentarer:

Sidselsidserk sagde ...

Det er ikke størrelsen det kommer an på:-) det kan være mye jobb på disse småtingene, men søt det ble hun.
Ser du skal gå igang med en skikkelig skigenser. Disse er blitt skikkelig populære så den får du nok mye glede av.

God helg til deg også, klem fra meg

Snertne sneller og små nøster sagde ...

Den ble veldig fin da :-) Jeg har også erfart at det gjerne er litt mer pirk med de små ting, og at det ikke nødvendigvis går fortere.

Riktig god helg - klem Siv

Rigmor sagde ...

søt ble den nå iallfall!! lykke til med gensrene, blir flott vil jeg tro!

Og i dag kom pakken min fremm!! Så utrolig flott !! Takk så mye Vilma, ha en flott helg :)

Irene sagde ...

Den er da ellers noget så fin Vilma! Rigtig sød:-)

Citronmoster sagde ...

Hun er rigtig fin :)

Fru Kahr sagde ...

Uha, det ville jeg slet ikke have tålmodighed til, men fin er hun den lille dukke.

G-Anette sagde ...

Kjempesøt! Men skjønner godt du gir deg med den ene, veldig mye hekling ser SÅ kjapt og greit ut og så holder man på i en evighet..

Fin fredag til deg

Klem :)

G-Anette sagde ...

Kjempesøt! Men skjønner godt du gir deg med den ene, veldig mye hekling ser SÅ kjapt og greit ut og så holder man på i en evighet..

Fin fredag til deg

Klem :)

Hanne sagde ...

Åhhh så søøøøt. Jeg digger babooshka dukker. Kjenner veldig igjen det der med at små prosjekter tar alltid lengre tid enn man håper og ønsker. Goood helg.

Anita Tørmoen sagde ...

Den er jo så søt ✿ Men, det tar lang tid med slike små arbeider, det har du rett i.

Tovepia sagde ...

Den ble skikkelig kjempesøt! ...men kjenner dine følelser for dette, jeg er ikke god på smått som tar tid;)
Nyt helga, klem fra meg;)

Bettan sagde ...

Hej och godkväll!! Idag har paketet med vinsten kommit fram. Jag blev jätteglad!!! Mycket fint. Jag vet inte vad jag ska sticka av garnet, det får nog ligga till sej lite först. Tack igen för vinsten!!
Kram sytanten

Lea sagde ...

Hun er mægtig sød. Ting tager tid:-)

elle-melle sagde ...

Det er sant som du sier, de små tingene tar ofte mye mer tid enn en skulle tro.
Men så var hun da søt også :)

Rät&Avig sagde ...

Ja visst är det ofta så! Det är dom där små, pyssliga projekten som tar tid! Man blir lite lurad.
Men söt blev hon!
/Ann-Britt

Unknown sagde ...

Hei.
Den lille dukken er kjempesøt..., men som du har erfart så tar de sååå mye lengere tid en man tror på forhånd... ;O)

Litt av en jobb du har begitt deg ut på..., 3 store gensere..., da hadde jeg brukt en evighet! Lykke til med prosjektet!

Ønsker deg en strålende vårdag! Det er vel nesten sommer i Danmark!

klem

Helle sagde ...

Den var virkelig kjempesøt! Mulig jeg kopierer den av deg. :)

Lykke sagde ...

Ja, det er noget småtteri, men for søren hvor er den bare SØD :-)

Fidus sagde ...

Kjempesøt dukke! Og jeg tror jeg snart må strikke sokker- fikk et sokkemønster av en flott bloggvenninne!

tendy sagde ...

j9p09e5c98 p6b68l8a68 n5g47n9e94 d2f40i3h18 p3x26m4p75 n4k92b1h87