onsdag den 18. januar 2012

Nogen sjals strikker bliver jeg aldrig

Men ind imellem det flerfarvede strik er det godt lige at snuppe et par pinde med noget ganske enkelt.
Enkelt og forholdsvis hurtigt ( vi taler om dage - ikke uger )

Terra, af Jarred Flood synes et overkommeligt lille projekt , ikke for stort og ikke for småt.
Nydeligt mønster , nemt at memorere, også for den ikke så erfarne strikker, så gå trygt i gang :-)

Jeg har anvendt Luksus garn fra Rasmilla . i farven lyng ,vil mene at jeg har brugt ca. 80g .

Imorgen skal jeg på Rigshospitalet ,jeg håber at jeg kan blive kureret. Jeg har ikke gjort mig mange tanker omkring dette møde , men forholder mig til tingene når jeg bliver konfronteret med dem i morgen, er realist og ved godt mod !!

God Onsdag til alle.



29 kommentarer:

Jane sagde ...

Åhh hvor er det smukt. Herlig farve der lyser godt op her i vintermånederne.

Anonym sagde ...

Hvor er det bare smukt - jeg ved lige hvilken kjole det passer til hjemme i mit skab :-) Held og lykke på Riget - det skal nok gå - du er jo rocker sej! Møs Møs

Misemor sagde ...

Du er jo allerede en sjalstrikker! ;)
Lykke til på Rigshospitalet. Håper det går vel. =)
Klem =)

Citronmoster sagde ...

Smukt med smukt på...
Pøj pøj i morgen.
Knus B :)

Bundingen sagde ...

Takk for hyggelig kommentar hos meg! Tenkte faktisk på deg da jeg hørte boka. For et nydelig sjal i en av mine yndlingsfarger! Tvi tvi i morgen! Klem

Uldbegavet sagde ...

Det kan godt være du ikke er nogen sjalsstrikker, men du forstår at strikke et smukt sjal.
Held og lykke på Riget i morgen, håber ikke det er noget alvorligt.

Guri sagde ...

Tenker på deg og krysser fingrene for at det går bra på Rikshospitalet i morgen.
Sjalet ditt var veldig fint! Likte mønsteret veldig godt!
Varme tanker og klem fra meg :)

hisae sagde ...

Nydelig sjal, nei jeg er heller ingen sjalstrikker, bare av og til, flere havferdige liggende.
Lykke til imorgen :)

LivM sagde ...

Sjalet er aldeles nydellig så sjalstrikker er du definitivt! Riktig lykke til i morgen!

lena sagde ...

det ble jo fantastisk flott!

Anonym sagde ...

Väldigt fin, jag gillar verkligen färgen!

Anonym sagde ...

Beautiful shawl! I wish you health!

Hanne sagde ...

Nydelig sjal Nina. Digger fargen :D Jeg er heller ingen stor sjalstrikker, men trenger sårt et litt større sjal. Jeg må vel næste opp en wollmeise til det formålet tror jeg. God bedring til deg og lykke til på sykehuset :)

Lea sagde ...

Anet ikke du fejlet noget! Men held og lykke.

Tovepia sagde ...

Nydelig sjal!!..men jeg er heller ikke noe sjalstrikker av den enkle grunn at jeg ikke bruker slike plagg..men enkle som kan tulles rundt halse går greit;)
Vel overstått jubileum i landet, vi følger godt med på deres dronning;)
Kos deg videre denne uka, klem fra meg;)

Unknown sagde ...

Nydelig sjal i en like nydelig farge.... :O) Lykke til på rikshospitalet, håper det går bra... :O)

klem

Snertne sneller og små nøster sagde ...

Nydelig sjal :-) Brukte du bare noen dager på dette ?!? Lykke til på sykehuset :-D

Ha det godt - klem Siv

Sidselsidserk sagde ...

Lykke til i morgen, og du er nok en sjalstrikker:-)
Nydelig farge og passe størrelse synes jeg, klem

Judith sagde ...

For noen lekre strikkerier på bloggen din:-)

lena sagde ...

*spent* min epost er lenalill@bluezone.no
Gleder meg til å få epost av deg:)

ANNEPÅLANDET sagde ...

Lekkert sjal - lekker farge!
Lykke til i morgen!

Karen sagde ...

Jeg elsker også Terra og din version er super fin! Håber det gik godt på RH. Go weekend!

emblas-kanel sagde ...

Det var et nydelig sjal! Håper at det gikk bra med deg på rikshospitalet i går. Ha en fin helg. Klem fra Eva :-)

Babben sagde ...

For et herlig sjal du har strikket Vilma :-) og du kan ikke si du ikke er noen sjalstrikker, når du tryller frem så fine strikke-sjal!

Kerstin sagde ...

Du gör lika vackra sjalar som vantar. Lycka till och god bättring!

Anita Tørmoen sagde ...

Sjalet er kjempeflott!

Helle sagde ...

Sjalet var nydelig og fargerikt som vanlig. :) Lykke til og god bedring.

Monstermønster sagde ...

Nydelig farge!

Håper det gikk bra på Rikshospitalet.

Pysselfarmor sagde ...

Den är jättefin och vilken vacker färg - vårfärg!