onsdag den 11. januar 2012

De har slukket for signalet

Men jeg kan med tilfredshed konstatere at jeg stadigvæk kan modtage og se TV2 i min stue.

Det vidste jeg nu nok i forvejen , for jeg var nemlig forudseende da jeg for 3 år siden købte mit fladskærms tv MED indbygget digital tuner MPEG4.

I aften er en historisk dag i DK , vores Dronning , giver det første Live interview ever !!
Journalist Ulla Terkildsen interviewer , det kan ikke blive kedeligt !

 Det hele kan ses på TV 2 , dem der altså kan modtage TV2..:-))



Vanter til lille , utradionelle farver til traditions strik , funker godt sammen :-)

Garn , Finull , fra Rasmilla.
Mønster , Rauma , Selbu strik.

God TV dag :-))


7 kommentarer:

Uldbegavet sagde ...

Sikke nogle nuttede små vanter, de er helt bedårende.
Heldigt at du var så forudseende, så du ikke skal undvære TV2.

Misemor sagde ...

Nydelige farger på de vottene. Så bra du får sett litt på TV likevel da. =) Med alle de vottene i "norsk" tradisjonsstrikk du lager må jeg jo lure litt på om du ikke er bittelittegranne norsk...?

Guri sagde ...

Så artige vottene ble! Moro at du utfordrer det "vanlige" ved å velge litt annerledes farger:) Fint ble det!
Må gratulere med deres dronning :) Hun har vel jubileum som dronning hun nå :) Kos deg med intervjuet :)
Klem og vift med flagget :)

Pysselfarmor sagde ...

så söta...härlig färg!

Marianne sagde ...

Kjempefine votter, likte fargevalget ditt godt:)
Du har en flott blogg og lager mye fint:)
Hilsen fra Marianne

Siri sagde ...

Hei. Artig mønster og artig fargesammensetning! Jeg liker sånt!! Ja, jeg selger nøkkelhus. Hvis du vil kikke på hva jeg har så gå inn på nettbutikken min (du finner den til høyre på sidebaren.) Hilsen Siri:-)

G-Anette sagde ...

Jeg lurer på det samme som Misemor, du er ikke hemmelig norsk? ;) Eller er du bare veldig glad i oss? ;)

Kjempefine votter, likte den fine vrangborden veldig godt!

Klem